Лошият дизайн е по-близък на публиката – смята Пол Ранд – Тя е кондиционирана да го предпочита, защото лошият дизайн е част от ежедневието. Той е познат, затова е безопасен.
Изкуството на филмовия плакат е в регрес – поне от десетилетие. Писали сме за причините. Днес дизайнерите са оператори на Photoshop. Трудът им бива контролиран, коригиран, редактиран и одобряван от счетоводители, бюрократи, маркетингови формалисти – всичките част от робството на порядъка.
И тази година събирахме по-интересните афиши. Едва успяхме да наберем 50-тина. Благодарим на нашето жури от сърдечни доброволци и фактически дизайнери, които ни помогнаха да изберем доброто.
№20
№19
№18
№17
№16
№15
№14
№13
№12
№11
№10
№9
№8
№7
№6
№5
№4
№3
№2
№1
Благодаря на всички графични дизайнери, арт директори и творчески директор, които гласуваха! По азбучен ред:
Вини
Галина Николова
Мария Дончевска
Никола Николов
Петя Савова
Рони
Ако искате да видите още плакати на Томер Ханука, авторът на победилия плакат, кликнете името му.
Свързани публикации:
22-тa най-добри плаката от 2017
Abstract: The Art of Design
Клишетата на Christophe Courtois
FUCK! Диктатурата на лелките
One thought to “Най-добрите плакати от 2018”